2021. április 21., szerda

Rajz Réka nénivel: Anyák napja - Kuponfüzet

  Kedves Gyerekek! 



Ma mindenkit várok 9:00-kor Teamsen! Megbeszéljük a mai feladatot. 


Hamarosan itt az Anyák napja (május 2., vasárnap)! 🌷🌸🌹🌺🌻🌼
Ezért arra gondoltam, hogy elkezdünk rá készülni. Egy igazi csemegét hoztam és azért gondoltam, hogy jó ötlet lenne, mert az én Anyukám  is imádta, amikor ilyet adtam neki ajándékba. 

(Természetesen, ha ilyenkor a nagyit, keresztanyut, nagygnénit stb. is megköszöntitek Anyák napján, nekik is készíthettek egy ilyet. Biztos örülni fognak neki. 😊)

Anyák napi ajándék: KUPONFÜZET! 
Amennyit csinálnod kell: legalább 10 kupon 
Beadási határidő: 2021.04.28. szerda 16:00 
Beadás helye: messenger /e-mail : kovacs.emese.reka@vargatamas.hu 

Készítsetek Anyának/Nagyinak/Keresztanyunak kuponfüzetet! Ebben az a legjobb, hogy ti találhatjátok ki, hogy mikre lehet beváltani a kuponokat. 
A kuponokat készítsétek kis cetlikre. Íme néhány példa: 


És írjátok rá, hogy mire lehet őket beváltani. 
Például: Ez a kupon beváltható egy puszira./ Ez a kupon beváltható egy közös filmezésre (természetesen a kupon tulajdonosa választ) / 

Írjatok olyan dolgokat, amikről tudjátok, hogy akinek adjátok, az örülnének neki. Egyedül a képzeletetek szab határt. 




Ne feledjétek, elsősorban ezt Nekik készítitek! De el kell küldenetek nekem is. Jövőhéten online órán arról fogunk beszélni, hogy ki hogy áll a kupon készítéssel. 

Ha kész vagytok a kuponokkal, tegyétek bele őket egy borítékba és május 2-án adjátok oda annak a személynek, akinek szántátok. 


Jó munkát! 

Réka néni ✨

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hahó hetedikesem! A mai napi feladat a következő: Írj le mindent, amit Erkel Ferencről tanultál! Térj ki a Bánk bán és a Hunyadi László című...