2020. március 24., kedd

Természetismeret - 03.24. (Összefoglalás)

Kedves ötödikesek!

Máris egy témakör végére értünk! A mai napi feldatunk átnézni és rendszerezni a tudásotokat az Állandóság és változás környezetünkben című témakörben!

1. Hoztam néhány játékot ismétlés képpen:






2. Ismétlés a tankönyvből és a füzetből:
Olvasd el a tankönyv 98-126. oldalát, majd ismételd át a füzetből megtanult jegyzeteket!
Megnézheted a korábbi videókat is.

3. Próbateszt:
Készítettem nektek egy próbatesztet, amit többször is kitölthetsz gyakorlás képpen.
Ezen a felületen fog sor kerülni az első természetismeret dolgozatodra is előreláthatólag pénteken (03.27.)


Ez most csak gyakorlás,és a végén kiírt érdemjegy csak tájékoztató jellegű.



Ha nem működik a link, akkor a tesztet ITT tudod elindítani.

Direktcímnek add meg: Anyagok5.c

Ugrás gombbal indul.
Ne feledd a végén megadni a nevedet! 

Ha elakadtatok, vagy valamilyen probléma adódott, akkor ide írjatok megjegyzést!


Ha elakadtatok, vagy valamilyen probléma adódott, akkor ide írjatok megjegyzést!

Jó tanulást, gyakorlást kívánok!

Reni néni

9 megjegyzés:

  1. Lehet én vagyok a béna, de nem tudom elindítani a feladatot.
    Ez az üzenet ugrik fel: "You were too long inactive. System has yout logged out."
    Alatta az "ITT"-re kattintva sem találom. Mi az a direktcím?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ezzel visz azonnal a teszre. Próbáld meg úgy, hogy belépsz egy új oldalon a www.redmenta.com oldalra. Ott a főmenüsorban találod a Direkcímet. Kattints rá! A felgró oldalon írd be a megadott direkcímet: Anyagok5.c
      Remélem így sikerül!

      Törlés
    2. Köszönöm!
      Sikerült megoldani.
      Összesen: 19/19 pont ~100% - 00:07:10

      Törlés
  2. Kedves Reni néni!
    Nekem se működik az első 3 feladat.
    Gonda Alexandra

    VálaszTörlés

Hahó hetedikesem! A mai napi feladat a következő: Írj le mindent, amit Erkel Ferencről tanultál! Térj ki a Bánk bán és a Hunyadi László című...