2020. március 25., szerda

Matematika Edit nénivel (III. 25, szerda)

Kedves ötödikesek!
Kezdjünk a Hf. ellenőrzésével ( III. 24 –én adtam fel, szerdára kellett megcsinálni.)
Javítsd ki a füzetedben levő feladatokat! A műveletek sorrendjét pirossal jelöltem.


Kérdés: Ki a süti 8;
Nem kaptam semmit még a következő tanulóktól: Balog Lili, Makrai Marci, Marton Bence, Pap Dávid, Pap Norbi, Szenpéteri Vitéz, Zsilák Zsolti.  Miért? Választ vagy képeket várok a házi feladatról a garaiedit62@gmail.com címre!

103. óra Cím: Műveletek törtekkel (összeadás, kivonás) (aláhúzás)

1. feladat
Különböző nevezőjű törtek összeadása, kivonása, dominó, szerintem fejben is ki lehet számolni: https://learningapps.org/watch?v=p8k83mtg518
2. feladat
Különböző nevezőjű törtek összeadása, kivonása. A füzetedben végezd el a számolást, utána  keresd meg az eredményt! Állítsd párba őket!
https://learningapps.org/watch?v=p8k83mtg518
3. feladat

Elküldendő Hf. Új oldalon kezd el! A lap tetejére írd fel a nevedet! Ez most már mindenkinek KÖTELEZŐ!!! (garaiedit62@gmail.com) Határidő: szerda este 21óra
tk. 146. oldal 69 feladat    a) b)           e) f)             i) j)        m) n)
Írd meg azt is, hogy hány jó feladatod volt az előző lecke 8 feladatából!



1 megjegyzés:

Hahó hetedikesem! A mai napi feladat a következő: Írj le mindent, amit Erkel Ferencről tanultál! Térj ki a Bánk bán és a Hunyadi László című...